0 ks 0.00 €


Ako u nás nakupovať?

Pre pohodlnejšie využívanie našich služieb sa pred prvou objednávkou môžete zaregistrovať a vytvoriť si svoj osobný účet. Budete mať možnosť využívať zľavy a výhody ako náš stály zákazník.

Ak máte záujem odoberať pravidelné novinky zo sveta módy a novinky na našom e-shope vložte svoju emailovú adresu v dolnej časti úvodnej stránky e-shopu svoju emailovú adresu a prihláste sa k odberu newsletterov. 

1. Páči sa mi Váš produkt a chcem si ho kúpiť?

Z katalógu nášho e-shopu si vyberiete požadovaný produkt. Po kliknutí na vybraný tovar sa Vám zobrazia informácie o produkte, kde si vyberiete si svoju veľkosť, prípadne farbu. Keď vám produkt vyhovuje vložte ho do košíka. Môžete nerušene pokračovať vo výbere ďalšieho tovaru, stačí ak sa vrátite na úvodnú obrazovku, váš košík ostane naplnený predchádzajúcim tovarom. Ak je Váš výber produktov konečný, prejdite do košíka, kliknutím na jeho kolonku v pravej hornej časti stránky.Ak máte zľavový kupón vložte jeho kód do kolónky zľavový kupón v súhrne pod objednávkou.  

V nákupnom košíku prehľadne vidíte obsah svojej objednávky. Ak si želáte niečo odobrať, kliknite na krížik a týmto sa tovar odoberie. Ak si želáte dokončiť objednávku, pokračujte podľa inštrukcií 

Zvoľte si spôsob dopravy a spôsob platby, čím systém prepočíta Vašu celkovú sumu objednávky.

Ak odporúčite tovar z Vašej objednávky 3 Vašim známym, obdržíte od nás 5% zľavu na objednaný tovar. Stačí ak vyplníte 3 rôzne emailové adresy v políčkach pod Celkovou sumou objednávky. Po zadaní sa Vaša celková suma prepočíta.

Pokračujte v objednávke. V ďalšom kroku si môžete vybrať ako budete ďalej pokračovať v objednávke. 

Ak už u nás máte účet prihláste sa cez prihlásenie.

Ak ste náš nový zákazník a máte záujem sa registrovať kliknite na "kliknite sem" zvýraznené červeným písmom.

Ak nemáte záujem o registráciu zvoľte možnosť "Nákup bez registrácie" a vyberte si, či ste Súkromná osoba alebo Firma.

Objednávku dokončíte po vyplnení svojej fakturačnej a dodacej adresy. Pri objednávke musíte zaškrtnúť súhlas s obchodnými podmienkami a  súhlas so spracovaním osobných údajov. Skontrolujte si obsah  vašej objednávky a odošlite objednávku kliknutím na tlačítko v pravom dolnom rohu. Ak sa potrebujete vrátiť späť a opraviť údaje kliknite na tlačítko späť v ľavom dolnom rohu a opravte si svoje údaje. Ak máte všetko v poriadku odošlite Vašu objednávku. Po odoslaní objednávky Vám na Vašu mailovú adresu bude odoslaný mail s potvrdením o prijatí.

2. Akým spôsobom môžem platiť za tovar? 

Máte na výber z troch možností platobných metód. Vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje. Pri platbe vopred neplatíte poplatok za dobierku.

Dobierka - za objednávku zaplatíte až po doručení balíka. Poplatok za dobierku je 1,00€(kuriér). 

Platba platobnou kartou – platba prebieha prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány E-comm prevádzkovanej ČSOB bankou. Je to bezpečná online platba kreditnou kartou, vďaka ktorej majú klienti ktorejkoľvek banky vlastniaci platobnú kartu VISA, VISA ELEKTRON, MASTERCARD, MAESTRO alebo DINERS CLUB možnosť platiť vo virtuálnych obchodných domoch. Platba je na účet pripísaná ihneď, tovar, ktorý je skladom, sa preto expeduje okamžite. 

Bankový prevod – bankový prevod trvá 1-2 pracovné dni. Po pripísaní peňazí na náš účet, je Vaša objednávka potvrdená a tovar, ktorý je skladom je Vám ihneď expedovaný. 

Údaje potrebné k bankovému prevodu obdržíte v emailovej správe spolu s potvrdením prijatia objednávky a predfaktúrou. 

 

3. Aká je cena za poštovné poplatky, dopravu? 

Vašu objednávku Vám zašleme súkromnou kuriérskou spoločnosťou GLS.  

Kuriér GLS - objednávka je doručená kuriérom a doručená do 24 hodín od expedovania na Vašu adresu do Vašich rúk. Náš kuriér Vás bude pred doručením balíka kontaktovať , preto je veľmi dôležité uviesť telefónne číslo, ktoré máte pri sebe. Cena poštovného v tomto prípade je 3,00€. 

O odoslaní zásielky budete informovaný emailom aj SMS, v ktorom Vám uvedieme aj podacie číslo zásielky a možnosť sledovania Vašej zásielky. 

 

4. Aká je dodacia lehota doručenia tovaru?

Tovar skladom je expedovaný ihneď od potvrdenia objednávky/pripísania peňazí na účet a doručený najneskôr do 48 hodín od expedovania. 

Tovar, ktorý nie je skladom, je expedovaný najneskôr do 30 pracovných dní od potvrdenia objednávky a doručený najneskôr do 48 hodín od expedovania. 

5. Čo sa stane, ak ma kuriér nenájde doma na adrese? 

 

Ak je tovar zasielaný kuriérom GLS, budete pred jeho doručením kontaktovaný kuriérom. Ak Vás nezastihne, bude Vás kontaktovať ešte raz. S kuriérom je možné dohodnúť si prevzatie balíka na inej adrese, než je uvedená na zásielke. 

V prípade, že si kupujúci neprevezme zásielku, resp. zásielka sa vráti prevádzkovateľovi internetového obchodu z dôvodu, že kupujúci odmietne prevziať tovar, alebo zásielka nebude doručená z dôvodu uvedenia nesprávnej adresy, zákazníkovi - kupujúcemu vzniká povinnosť uhradiť expedičné náklady vo výške 4 EUR, t.j. poštovné a balné náklady a taktiež poštovné náklady, ktoré vznikajú pri vrátení zásielky na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu www.zunique.sk, ktoré je predávajúci povinný uhradiť pri vrátení neprevzatej dobierky Slovenskej pošte. Predávajúci osloví kupujúceho prostredníctvom emailu alebo telefonicky.

6. Musím vyplniť všetky údaje, ktoré sú na formulári?

Požadujeme od Vás len nevyhnutné údaje, ktoré sú potrebné pre správne spracovanie vašej objednávky. Vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí, neposkytujeme ich tretím stranám.

Prosím uistite sa, že Vaše telefónne číslo, ktoré zadávate ako kontaktné je správne, náš kuriér Vás totiž bude bezodkladne kontaktovať pred doručením balíka. Zabránite tak zbytočným komplikáciám.

Pri objednávke musíte zaškrtnúť súhlas s obchodnými podmienkami a súhlas so spracovaním osobných údajov. Ak si želáte zasielať informácie na mail zaškrtnite poslednú možnosť a stlačte pokračovať.  

7. Ako môžem vymeniť/vrátiť tovar?

Tovar môžete:

  1. Vrátiť bez udania dôvodu zo zákona do 14 dní od prevzatia tovaru.
  2. Vymeniť za inú veľkosť prípadne farbu.
  3. Vymeniť za iný tovar, ale len v hodnote pôvodného tovaru, prípadne v hodnote vyššej. V tomto prípade, je nutné uhradiť rozdiel hodnôt tovaru na náš účet bankovým prevodom. Po pripísaní platby na náš účet, Vám bude tovar zaslaný kuriérom GLS.

Tovar musí byť vo všetkých troch prípadoch nepoškodený, v pôvodnom obale a pôvodne označený etiketou, inak nebudú priznané vyššie uvedené práva. 

Tovar nám zašlite spolu s „Formulárom o vrátení alebo výmene tovaru“, ktorý Vám bude zaslaný spolu s daňovým dokladom o kúpe a tovarom. Formulár vyplňte podľa pokynov na ňom uvedených a zašlite ho spolu s tovarom na našu adresu.

  1. Formulár musí obsahovať číslo faktúry a objednávky a váš vlastnoručný podpis. S formulárom zašlite aj kópiu daňového dokladu o kúpe.
  2. Tovar zasielate vždy v pôvodnom obale, nepoškodený s etiketou, riadne zabalený, aby sa pri prevoze nepoškodil. Tovar nesmie obsahovať žiadne známky poškodenia či nosenia. Takýto tovar nevymieňame a považujeme to za špekuláciu!
  3. Adresa pre doručenie: Zunique, s.r.o., Slovenská 67, 08001, Prešov

Po preskúmaní nepoškodenia tovaru Vám 

  1. budú vrátené peniaze na uvedený bankový účet do 14 dní, v prípade žiadosti o vrátenie.  
  2. bude vymenený tovar odoslaný Slovenskou poštou. Poštovné a iné náklady na prepravu tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

V prípade, že si prajete vrátiť peniaze späť na Váš účet, od celkovej sumy Vašej objednávky odpočítaváme poplatok za prepravu a prípadnú dobierku. Ak si želáte vrátiť peniaze späť na účet, nezabudnite do formulára uviesť číslo účtu.

Prosíme, neposielajte tovar na dobierku! Tovar zaslaný na dobierku neprevezmeme a vráti sa Vám späť, čím Vám vznikajú zbytočné náklady na poštovné. Peniaze Vám podľa zákona vrátime do 15 dní odo dňa prijatia zásielky na našej adrese.

8. Aká je záručná doba produktov a ako môžem reklamovať tovar?

Záruka je štandardne zo zákona 24 mesiacov. Reklamácie zasielajte na adresu:ZUNIQUE, s.r.o., Slovenská 67, Prešov, 08001. Tovar nezasielajte na dobierku, ale doporučene.

  1. Tovar musí byť zbavený akýchkoľvek nečistôt.
  2. O reklamácii nás najprv informujte telefonicky alebo e-mailom na info@zunique.sk. Následne Vám zašleme reklamačný formulár.
  3. Reklamačný formulár vyplňte podľa pokynov na ňom uvedených a zašlite nám ho spolu s reklamovaným tovarom na adresu: ZUNIQUE, s.r.o., Slovenská 67, Prešov, 08001.
  4. Na prehodnotenie reklamácie je zákonom stanovená lehota 30 dní, počas ktorej Vás budeme informovať o výsledku posúdenia Vašej reklamácie telefonicky alebo e-mailom.  

 Ďakujeme za Váš nákup.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



SLEDUJTE NÁS KAŽDY DEŇ AJ NA

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK